25 juni 2009

Svensk slöjd


Av någon anledning så har sista numret av Hemslöjden inte kommit till mig. Jag som oftast inte har koll på prenumerationstider mm ringde igår och försökte få klarhet i problemet, har prenumerationen gått ut eller varför kommer inte tidningen. Letade efter telefonnumret och hamnade av någon anledning på Svensk slöjds nya hemsida. Vilken överraskning, så fin och så färgglad, man blir ju rent av glad av sidan. Visserligen är den lite tunn fortfarande, önskar mig en internetbutik, mer slöjdinfo mm, men vilket lyft.


Hur gick det med tidnignen då? jo fick tag i en kille som kollade upp min prenumeration och jag hade betalt, tom till september 2010 och han bad om ursäkt för missad tidnign och skickar en till. Kanske har jag en brevbärare som gillar slöjd ...

2 kommentarer:

Kristina sa...

Bra tips med Svensk slöjds hemsida! Jag är ju slöjdmänniska till professionen.

Mia sa...

Snygga bilder det blir med nya objektivet! Drömmer själv om att skaffa digital systemkamera och kunna visa riktigt fina bilder på bloggen.
H: Mia